Özgün Özgür Şarkılar - 12

Şarkılarımız devam ediyor...
-------------------------------------------------------------
Ahmet Kaya - Oy Benim Canım
Ali Ekber Eren - Aklımı Gözlerine Takmışım (ver. 2)
Ali Ekber Eren - Bırakmadı Sevdan
Ali Ekber Eren - Görmeseydi Gözlerim
Arzu Şahin - Ceylanım
Cem Yıldız- Koyu Kara Kapkara
Cevdet Bağca - Al ömrümü
Cevdet Bağca - Saklımda
Erdal Güney - Ala Gözde Ala Ben
Eylem Aktaş - Komür Gozlerin
Fatih Kısaparmak - Peşimde Sen Varsın
Hakan Yeşilyurt - Biz İkimiz
Hakan Yeşilyurt - Sen Aşksın
Hüseyin Turan - Gel Gönül
İlkay Akkaya - Bir Şehri Düşlemek
Kazım Koyuncu - Tsira
Mehmet Gümüş - Acıların Dolar Göze
Mehmet Gümüş - Bir Şiir Söyle Bana
Okan_Murat_oeztuerk-_Ask_Elinden
Selda Bağcan - Beni Unutma
Servet Kocakaya  - Doğum Günümde
Seyfi Yerlikaya - Sebebim Sensin
Turabi Yıldırım - Ah Bendeki Sen
Türkü - Sevdası - 2008 - A Yar
Volkan Konak - Feriğim
Yasemin Göksu - Olamadım Kimseyle
Zülfü Livaneli - Böyledir Bizim Sevdamız
-------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder